بافت اضافی پوشاننده کلیتوریس گاهی می تواند منجر به مشکلاتی برای زنان شود یا ظاهر زیبایی نداشته باشد.

راه حل این مشکل نوعی جراحی است که با عنوان عمل زیبایی کلیتوریس یا در واقع کوچک سازی کلاهک کلیتوریس شناخته می شود.

در این مقاله به تعریف عمل زیبایی کلیتوریس یا عمل کلیتورال هود ریداکشن و سوالات مرتبط می پردازیم.

 

کلیتوریس پلاستی

 

کلیتوریس چیست؟

کلیتوریس مهمترین عضو جنسی زنان است و منبع لذت جنسی است .

بیشتر از هر بخش دیگر در بدن زنان اعصاب جنسی دارد.

کلیتوریس در واقع معادل آلت جنسی مردان است.

در جنین انسان، هم کلیتوریس و هم آلت جنسی مرد از یک ساختار مشتق می شوند.

در حین رشد جنین آن چیزی که در مردان تبدیل به آلت تناسلی می شود در زنان تبدیل به کلیتوریس می شود.

 

 

اکثرا تصور می شود که کلیتوریس یک ساختار بسیار کوچک است که تقریبا در اندازه نخود است که در واقع تنها بخش قابل مشاهده آن است و کل آن حدود 9 سانتی متر است و تا نزدیک دهانه واژن می رسد.
مهمترین نکته درباره کلیتوریس این مورد است که اکثر زنان بدون تحریک این عضو به لذت جنسی یا ارگاسم نمی رسند.

در حقیقت آمارها نشان می دهند حدود 70 درصد خانمها بدون تحریک این عضو به ارگاسم نمی رسند و دخول و رابطه جنسی برای رسیدن به این مرحله از لذت جنسی کافی نیست.
بدنه کلیتوریس توسط بافت صورتی چین خورده ای پوشانده شده است که کلاهک کلیتوریس نامیده می شود.

در حین تحریک جنسی، کلاهک کمی ورم می کند و بخش مرئی کلیتوریس کمتر قابل مشاهده است.
حدود 8000 عصب جنسی در کلیتوریس وجود دارد و تنها وظیفه کلیتوریس، برانگیختگی جنسی زنان و تواناسازی آنها در رسیدن به اوج لذت جنسی است. 

 

عمل زیبایی کلیتوریس یا کلیتورال هود ریداکشن چیست؟

عمل زیبایی کلیتوریس یا کلیتورال هود ریداکشن شیوه ای است که معمولا همراه با جراحی لابیاپلاستی برای کمک به کاهش چین های اضافی کلاهک کلیتوریس انجام می شود.

پوست اضافه این ناحیه در صورت برنداشتن پس از لابیاپلاستی و جراحی لابیا مینور می تواند موجب ایجاد برجستگی شود .

انجام این جراحی می تواند به ایجاد توازن و ظاهر ناحیه تناسلی و واژن کمک کند.

در بعضی از خانمها هم اندازه هود کلیتوریس بزرگ است و در فعالیتهای روزانه و پوشیدن لباسهای تنگ و یا ورزش کردن با درد و ناراحتی روبرو می شوند.

این افراد جزو متقاضیان اصلی عمل کلیتورال هود ریداکشن هستند.

 

 

دلایل انجام عمل زیبایی کلیتوریس

• سریعتر رسیدن به اوج لذت جنسی
• امکان رسیدن به چندین ارگاسم در رابطه جنسی
• زیبایی ظاهری
• احساس راحتی بیشتر در هنگام پوشیدن لباس های تنگ 

 

چه کسانی کاندیدای عمل زیبایی کلیتوریس هستند؟

اگر شما یکی از علائم زیر را دارید، می توانید عمل زیبایی کلیتوریس را انجام دهید:
• کاهش لذت جنسی

• نارضایتی از ظاهر کلاهک کلیتوریس
• دشواری در تحریک جنسی و رسیدن به ارگاسم
• احساس ناراحتی در هنگام پوشیدن لباس های تنگ 

 

 

بهترین فوق تخصص زنان مشهد بهترین متخصص زنان مشهد بهترین دکتر زنان مشهد بهترین جراح زنان مشهد لیزر سفیدی واژن در مشهد هزینه عمل زیبایی واژن در مشهد لابیاپلاستی با لیزر در مشهد هزینه عمل لابیاپلاستی در مشهد هزینه عمل کلیتوریس در مشهد لیزر سفیدی واژن مشهد بهترین متخصص لابیاپلاستی در مشهد بهترین فوق تخصص لابیاپلاستی در مشهد  دکتر دیانا حسینی

چرا اندازه کلاهک کلیتوریس مهم است؟

کلیتوریس با بافتی پوشانده است که به آن کلاهک کلیتوریس گفته می شود. این بافت پوستی در واقع هدف بسیار مهمی دارد و مانع مالش همیشگی کلیتوریس می شود که می تواند موجب درد، عفونت و تحریک بیش از حد شود و همچنین کلیتوریس را مرطوب نگه می دارد. در برخی از زنان، این تکه پوست بسیار بزرگ است یا در طی رابطه جنسی به درستی جمع نمی شودکه دلیل آن می تواند ژنتیک، تروما یا زایمان باشد.
کلیتوریس تنها یک هدف دارد و آن عرضه لذت جنسی است. در صورتی که کلاهک بسیار بزرگ باشد، توانایی کلیتوریس در رسیدن به هدفش کاهش می یابد. با کاهش اندازه کلاهک کلیتوریس، بسیاری از زنان می توانند بیشتر از قبل لذت جنسی ببرند.

 

 

جراحی زیبایی کلیتوریس چگونه انجام می شود؟

عمل زیبایی کلیتوریس یا کلیتورال هود ریداکشن یک جراحی نسبت تقریبا پیچیده است.

که در صورت انجام توسط فرد با مهارت پایین باعث ایجاد مشکلات بعدی برای شما خواهد شد

بافت خاص کلیتوریس که از هزاران عصب ساخته و تشکیل شده است حتما باید توسط فرد متخصص که دوره خاص اعمال زیبایی زنان را سپری کرده است انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.

 

با این وجود، اغلب بیماران عمل زیبایی لابیا و عمل کلیتورال هود ریداکشن را با هم انجام می دهند. در طی عمل پزشک بخش های اضافی از بافت را بر میدارد تا اندازه کلاهک کوچک شود و به هیچ وجه به کلیتوریس و پایانه ها عصبی دست نمی زند. بنابراین هیچگونه کاهش میل جنسی و آسیب به اعصاب جنسی رخ نخواهد داد.

تاکید میکنیم به علت حساسیت فراوان این قسمت از ناحیه تناسلی باید انجام هر گونه عمل زیبایی و اصلاح در این ناحیه توسط پزشک دوره دیده که آموزش های خاص اعمال زیبایی ناحیه تناسلی زنان را سپری کرده باشد انجام شود.

این جراحی برای شما بانوان گرامی در کلینیک فوق تخصصی دکتر دیانا حسینی با آخرین متد های روز جهان و دستگاه لیزر با بهترین نتیجه انجام میپذیرد که قطعا رضایت شما عزیزان را به همراه خواهد داشت.

 

بهترین فوق تخصص زنان مشهد بهترین متخصص زنان مشهد بهترین دکتر زنان مشهد بهترین جراح زنان مشهد لیزر سفیدی واژن در مشهد هزینه عمل زیبایی واژن در مشهد لابیاپلاستی با لیزر در مشهد هزینه عمل لابیاپلاستی در مشهد هزینه عمل کلیتوریس در مشهد لیزر سفیدی واژن مشهد بهترین متخصص لابیاپلاستی در مشهد بهترین فوق تخصص لابیاپلاستی در مشهد  دکتر دیانا حسینی

 

آیا لذت جنسی با عمل زیبایی کلیتوریس کاهش می یابد؟

دد صورت انجام این عمل توسط فرد متخصص از آنجایی که هیچ آسیبی به اعصاب در طی جراحی زده نمی شود، هیچ حس جنسی از بین نخواهد رفت. اما ورم در این ناحیه می تواند حس جنسی را کاهش دهد که معمولا بین یک تا دو ماه طول می کشد تا به حالت عادی بازگردد.

پس از این مدت کلیتوریس نمایان تر شده و رسیدن به ارگاسم سریع تر خواهد شد و همچنین می توانید چندین ارگاسم داشته باشید.

 

 

آیا عمل زیبایی کلیتوریس دردناک است؟

به دلیل استفاده از بی حسی موضعی و یا بیهوشی ، بیمار هیچ گونه دردی را در طی عمل حس نخواهد کرد.
پس از جراحی نیز مسکن هایی برای کنترل درد برای بیمار تجویز خواهند شد.

 

آیا رابطه جنسی پس از عمل زیبایی کلیتوریس بهبود خواهد یافت؟

جواب این سوال دشوار است زیرا زندگی جنسی فرد یک خصیصه صرفا جسمی نیست.

اما بهبود ظاهری ناحیه تناسلی می تواند اعتماد به نفس فرد را افزایش دهد و موجب رابطه جنسی بهتری شود.

هدف عمل زیبایی کلیتوریس یا کلیتورال هود ریداکشن، افزایش تحریک کلیتوریس در طی رابطه جنسی به وسیله بهبود دسترسی به این ناحیه است. بیشتر در دسترس بودن کلیتوریس موجب افزایش تحریک و بهبود رابطه جنسی می شود.

 

 

بهبود پس از عمل زیبایی کلیتوریس


برای چند روز پس از جراحی، باید استراحت کنید. در طی این زمان، احساس ناراحتی و ورم طبیعی است و به سرعت کاهش خواهد یافت. پزشک آنتی بیوتیک هایی را برای جلوگیری از عفونت و همچنین داروهایی را برای تسکین درد تجویز می کند.

پس از چند روز می توانید به کارهای عادی خود برگردید. همچنین این جراحی نیاز به کشیدن بخیه ندارد.
 

 

 

چند واقعیت جالب درباره کلیتوریس

واقعیت شماره یک: کلیتوریس یکی از حساس ترین اعضای موجود در بدن خانمهاست. بین 8000 تا 12000 عصب جنسی در این عضو قرار دارد که به تنهایی از نظر تحریک پذیری دو برابر آلت تناسلی آقایان حساسیت دارد.

واقعیت شماره دو: تنها کارکرد کلیتوریس، لذت بخشی جنسی به خانمهاست و این عضو به جز ایجاد ارگاسم هیچ کاربرد دیگری ندارد.

واقعیت شماره سه: کلیتوریس در طول زندگی خانمها رشد می کند. سایز کلیتوریس یک زن بالغ 7 برابر یک دختربچه است. در سالهای اولیه بعد از بلوغ هم سایز این عضو نزدیک به دو برابر می شود. حتی بعد از یائسگی هم رشد این عضو ادامه پیدا میکند. اما از آنجایی که این عضو توسط کلاهک پوشیده شده است این افزایش سایز معمولا محسوس نیست.

واقعیت شماره چهار: برخی از پزشکان اعتقاد دارند که نقطه G در خانمها که در درون واژن قرار دارد و مسئول لذت بخشی به رابطه جنسی کامل است قسمت انتهایی کلیتوریس است که به درون واژن کشیده شده است.

 

بهترین فوق تخصص زنان مشهد بهترین متخصص زنان مشهد بهترین دکتر زنان مشهد بهترین جراح زنان مشهد لیزر سفیدی واژن در مشهد هزینه عمل زیبایی واژن در مشهد لابیاپلاستی با لیزر در مشهد هزینه عمل لابیاپلاستی در مشهد هزینه عمل کلیتوریس در مشهد لیزر سفیدی واژن مشهد بهترین متخصص لابیاپلاستی در مشهد بهترین فوق تخصص لابیاپلاستی در مشهد  دکتر دیانا حسینی