جراحی لابیاپلاستی چیست ؟

بهت

لابیاپلاستی چیست ؟

بسیاری از مردم از اینکه در مورد مشکلات و مسائل مربوط به زندگی خصوصی شان صحبت کنند احساس راحتی نمیکنند و چه بسا این قضیه در مورد مشکلات مربوط به ناحیه تناسلی و مسائل جنسی تشدید میگردد.

به عنوان یک حقیقت ، صحبت در مورد مسائل جنسی و ناحیه تناسلی به عنوان یک تابو بوده است .

اما با گذشت زمان ، وضعیت به تدریج در حال تغییر است .

زیرا افراد اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده اند و راحت تر در مورد مشکلاتشان صحبت و مشورت می کنند.

یکی از این مسائل مربوط به زنان به خصوص مربوط به اندام جنسی آنها است و به طور خاص در مورد ناراحتی و خجالت ناشی از اندازه های نامطلوب در لب های واژن - پوستی که اطراف فرج را میپوشاند .

از جمله لابیا مینور و ماژور میباشد . لب های بزرگ واژن اغلب میتوانند درد و ناراحتی های قابل توجهی در حین فعالیت های روزانه به همراه داشته باشند.

یا در هنگام پوشیدن لباسهای تنگ یا هنگام مقاربت ، اعتماد به نفس شخص را کم کنند.

اگر شما هم چنین مشکلی دارید به شما اطمینان میدهیم که جای نگرانی نیست و پیشرفت های علوم پزشکی این امکان را فراهم کرده است که طی عملی زیبایی لابیاپلاستی ( Labiaplasty ) این مشکل را برطرف نمایید. 

باهم بررسی کنیم که اصلا جراحی زیبایی لابیاپلاستی چیست ؟

لابیاپلاستی یکی از جراحی های زیبایی و جوان سازی واژن بسیار متداول درسرتاسر دنیاست که برای تغییر و بهبود ظاهر اندام های زنانه و به ویژه لابیا (لبه های اطراف واژن) صورت میگیرد.

 

ظاهر بیرونی واژن از سه بخش کلی تشکیل شده است :

لب های درونی : لابیا مینور

لب های بیرونی : لابیا ماژور

کلیتوروس

 

لب های درونی واژن لابیامینور و لب های بیرونی واژن لابیاماژور نام دارند.

 

لابیاپلاستی مینور : اگر عمل زیبایی واژن روی لابیای کوچک دستگاه تناسلی انجام شود به آن لابیاپلاستی مینور میگویند

لابیای ماژور : اگر عمل زیباسازی واژن بر روی لابیای بزرگ دستگاه تناسلی انجام گردد اصطلاحا به آن جراحی لابیای ماژور میگویند.

 

بهترین فوق تخصص زنان مشهد بهترین متخصص زنان مشهد بهترین دکتر زنان مشهد بهترین جراح زنان مشهد لیزر سفیدی واژن در مشهد هزینه عمل زیبایی واژن در مشهد لابیاپلاستی با لیزر در مشهد هزینه عمل لابیاپلاستی در مشهد هزینه عمل کلیتوریس در مشهد لیزر سفیدی واژن مشهد بهترین متخصص لابیاپلاستی در مشهد بهترین فوق تخصص لابیاپلاستی در مشهد  دکتر دیانا حسینی

 

چین و چروک دستگاه تناسلی در اشخاص امری طبیعی می باشد ولی بعضی از خانم ها به صورت ژنتیکی با لابیاهای

لبه های اطراف واژن - بزرگ یا نامتقارن متولد میشوند .

بعضی از خانم ها بعد از زایمان یا به دلیل افزایش سن با این مشکل برخورد میکنند.

اختلالات هورمونی و ... نیز از دیگر عواملی ست که بر روی ظاهر و اندازه ی لابیا در ناحیه تناسلی خانم ها تاثیرگذار است.

که در اکثر اوقات ظاهر لبه های بزرگ شده اطراف واژن ، می تواند باعث خجالت در مقابل شریک جنسی یا از دست دادن عزت نفس یا ناراحتی در حین فعالیت های روزانه شود.

علاوه بر این، یکی دیگر از دلایل استقبال روزافزون از این جراحی زیبایی این است .

که افراد در نتیجه دسترسی آسان به عکس ها در اینترنت، و همچنین روند رو به رشد اشتراک گذاری ، آگاهی بیشتری نسبت به ظاهر ناحیه تناسلی پیدا کرده اند .

افراد به دنبال روش هایی هستند که به آنها اجازه میدهد به ظاهر دلخواه برای ناحیه تناسلی خود دست پابند .

 

در کلینیک فوق تخصصی دکتر دیانا حسینی مجهز ترین دستگاه ها در کنار دانش روز شما را در تحقق این مهم یاری خواهیم کرد.

 

جراحی لابیاپلاستی می تواند تا حد زیادی زیبایی ظاهر بیرونی واژن را افزایش دهد و باعث میشود زنان اعتماد به نفس بیشتری کسب کنند.

 

بهترین فوق تخصص زنان مشهد بهترین متخصص زنان مشهد بهترین دکتر زنان مشهد بهترین جراح زنان مشهد لیزر سفیدی واژن در مشهد هزینه عمل زیبایی واژن در مشهد لابیاپلاستی با لیزر در مشهد هزینه عمل لابیاپلاستی در مشهد هزینه عمل کلیتوریس در مشهد لیزر سفیدی واژن مشهد بهترین متخصص لابیاپلاستی در مشهد بهترین فوق تخصص لابیاپلاستی در مشهد  دکتر دیانا حسینی

 

 

 

 

بهترین فوق تخصص زنان مشهد بهترین متخصص زنان مشهد بهترین دکتر زنان مشهد بهترین جراح زنان مشهد لیزر سفیدی واژن در مشهد هزینه عمل زیبایی واژن در مشهد لابیاپلاستی با لیزر در مشهد هزینه عمل لابیاپلاستی در مشهد هزینه عمل کلیتوریس در مشهد لیزر سفیدی واژن مشهد